SSO - Nora Highdawn :D

Inlägg publicerade under kategorin Hästarna♥

Av Nora Highdawn - 10 oktober 2013 17:51

Hej! :)


Ledsen om jag inte har bloggat så mkt men jag har inte haft tid och ork...

Aja men jag köpte en ny häst..Ja för några minuter sen :D


Här kommer fakta och bilder☻♥


           


Namn:Northborn

Kallas:Nova (nästan som jag,hihihi) :D

Kön:Sto

Ras:Andalusier

Färg:Brun med svart man och svans

Tecken:Stjärn,och en plutt på mulen och två halvstrumpor

Ålder:8 år

Bror:Northdale/Nallen♥

Avkommor:1

E:Northwind 

U:Star Rocket 

Inriktning:Dressyr

Ägare:Nora Highdawn


Hejdå!


//Nora♥


Av Nora Highdawn - 26 september 2013 14:15

Hej! :)


Sjuk....Igen   

Men här kommer fakta om min fina lilla Nelson :D



Namn:Nightshadow


Kallas:Nelson


Ålder:6


Kön:Valack


Avkommor:3 (innan du blev valack)


Ras:Oldenburgare


E:Dayshadow


U:Lovely Dream


Färg:Svart (Rapp)


Tecken:Bläs,fyra vita halv strumpor


Om ni undrar varför jag mest har unga hästar,är det därför att jag gillar att utbilda dem själv ;)


Här kommer lite fina bilder på min kille ♥ :)




 

Här är min lilla finis :)


Nu ska vi pröva att hoppa! :D (Spännande!)


 


Nelson....Aja det var inte ditt fel,du är ju ändå bara unghäst och har bara ridits i ett år...

Vi provar att rida bort till ängen och prova att hoppa där istället!


 

Lugn Nelson,vi är inte framme än!


Hehe,oooops :)


 


Aja...Du vill väl inte hoppa...

Vi kan väl ta och träna i Marleys paddock :)





 

Lugn!Nelson vart ska du?! :0

Vi ska skritta in igenom öppningen till paddocken,INTE skena igenom staketet!

Stanna,proo!


 


NELSON! Duktig pojke! :DD♥

Du är ju duktig på att hoppa! :)


Vi prova igen,i paddocken.


 


Bra!

Och så nästa..


 


Inte igen!

Aja,du kanske är trött :)

Dags att rida hem ;)


 

Du har varit jätte duktig idag gubben ♥


Hejdå//Nora och Nelson♥







Av Nora Highdawn - 7 juli 2013 21:55

Bytte namn på Wintershadow till..........Airrider! :DD


       

Namn:Airrider

Kallas:Air

Kön:Valack

Ras:Danskt Varmblod

Ålder:7

Färg:Brun

Tecken:Stjärn,vit haka & vita halvstrumpor



Sedan bytte jag namn på Ashbeauty till........Northdale! :)


         

Namn:Northdale

Kallas:Nallen (Naaaww...♥)

Kön:Hingst    :D

Ras:Friserhäst

Färg:Rapp

Tecken:-

Ålder:9



Byyyeeee!!! Love U Nallen & Air!♥   


Puss på er alla pollarna!♥


YOLO....♥


//Noris ♥





Av Nora Highdawn - 23 juni 2013 14:10

Hej! Ville bara lägga in en bild på Ash!

 

I love u sweetheart! :) ♥


Byee!  

Av Nora Highdawn - 17 maj 2013 21:43

Hej!Idag har jag skaffat två nya hästar och bytt namn på Maggie! :)

Nya hästarna heter:Frostmagic/Frosty och Sunbeam/Sunny!♥


Och Darkmagic fick det nya namnet:Darkblood!!!!!!!!Kallas Bella!♥ :DD


Här kommer en bild på Frosty!


 


Här kommer en bild på Sunny!


 

Ohh!Jag bara älskar Frosty & Sunny!:D


Här kommer en bild på min lilla familj! :)


 


Sötnosarna!♥


Vi ses,hejdå! ;)


//Nora Highdawn & hästarna ;)

Av Nora Highdawn - 15 maj 2013 17:49

Hej!Idag kommer jag bara göra ett kort inlägg,för att.....jag har ridlektion idag!Yippie!! XD

Idag tar jag en fin bild :)


 

Tycker själv att den blev fin! ^.^


Sedan tog jag en bild till tävlingen!Jag vill vinna! :DD Kopiera ej!!


 

Jag älskar den!♥


Men,vi ses! Hejdå!  


   <33

Av Nora Highdawn - 5 maj 2013 13:20

Hej,idag kommer jag göra en hiss eller diss på vingården! ;)


 

En stooor diss!Blää!Gillar inte westensadlar så mycket..... :c


 

Såå fint!Absolut en hiss! I ♥ it!


 

Inget jag skulle vilja ha,därför blir det en..... DISS! :D


 

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BEAUTIFUL!JAAAG MÅSTE HA DEN!!!!!VAD KOSTAR DEN!? (XD) Hiss!♥


 

Blää!Super fuuuul!Vem vill ha den? DISS!! ;D


 

Fy,vilken ful!DIIIIISS!!!!! (8D)

 

Super fina,ska nog köpa dem:) Hiss♥


 

Hiss,hiss,hiss!Jag älskar blåååå! :DD


 

Kräk? :O Diss!!!!


 

Älskar den,älskar den,ÄLSKAR DEEEEEN!♥♥♥♥ Hiss!  


Så nu var jag klar för idag! (tror jag:D) Och ursäkta att vi inte har bloggat sen i torsdags :(

Vi ses!♥


  <33






Av Nora Highdawn - 29 april 2013 18:25

Tjenare! :) Idag kommer det en rödvitsvart outfit!Hoppas ni älskar den,kära läsare!   


 


   


T-Shirt:Uppdrag

Byxa:Gåd

Boots:Valedale?

Handskar:Startutrustning

Mössa:Silvergladebyn


     


Sadel:Valedale

Träns:Vingården

Benlindor:?

Filt:Vingården (Sa Sel) :/

Huvuddekoration:Uppdrag

Svansblomma:Fort Pinta

Husdjur:-

Sadelväska:-

Häst:Valedale (890) Något sådant.... :/


Ja,det var kanske allt för dagen :) Hoppas ni gillade inlägget :DD

Byeee! :)


  <33





Presentation


Hejsan!:)
Mitt namn är Nora Highdawn.Och jag bloggar om Starstableonline.Just nu har jag 9 hästar. Läs bloggen för mer info om dem och mig :D Ciao^^

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Angeltear♥

  Namn:Angeltear

Kallas:Alice eller Ali

Ålder:12 år

Kön:Sto

U:Agnes

E:Thunderblood

Ras:Jorvikiskt varmblod

Färg:Brunskäck

Tecken:-

Inriktning:Allround

Ägare:Nora Highdawn

Airrider♥

  Namn:Airrider

Kallas:Air

Kön:Valack

Ålder:8 år

E:Enzo

U:April

Ras:Danskt varmblod

Färg:Brun

Tecken:Stjärn &Strumpor

Inriktning:Hoppning & Terrängritt

Ägare:Nora Highdawn

Northdale♥

  Namn:Northdale

Kallas:Nallen

Kön:Hingst

Ålder:10

U:Starrocket

E:Northwind

Ras:Friser

Färg:Svart

Tecken:-

Inriktning:Dressyr och hoppning

Ägare:Nora Highdawn

Northborn♥

    Namn:Northborn

Kallas:Nova

Kön:Sto

Ålder:9

E:Northwind

U:Starrocket

Ras:Andalusier

Färg:Brun

Tecken:Stjärn & Strumpor

Inriktning:Fälltävlan

Ägare:Nora Highdawn

Nightshadow♥

    Namn:Nightshadow

Kallas:Nels eller Nelson

Kön:Valack

Ålder:7

U:Lovely Dream

E:Dayshadow

Ras:Oldenburgare

Färg:Svart (Rapp)

Tecken:Bläs & Strumpor

Inriktning:Hoppning & Terräng

Ägare:Nora Highdawn

Snowkiss♥

      Namn:Snowkiss

Kallas:Wera

Kön:Sto

Ålder:9

U:Okänd

E:Okänd

Färg:Cremello (I think so)

Tecken:-

Inriktning:Allround

Ägare:Sunfield farmen

Medryttare:Nora Highdawn

 

Iceprincess♥

  Namn:Iceprincess

Kallas:Isa elr Issa

Ålder:6

Kön:Sto

E:Wonderland's Happiness

U:Snowdream

Ras:Jorvikisk ponny

Färg:Skimmel

Tecken:-

Inriktning:Ponnyhopp & Trick

Ägare:Nora Highdawn

Snowbelle♥

    Namn:Snowbelle

Kallas:Bella,Belle elr Snowy

Kön:Sto

Ålder:8

E:Sunshade

U:Snowwhite

Ras:Arabiskt fullblod

Färg:Skimmel

Tecken:-

Inriktning:Dressyr & Terräng

Ägare:Nora Highdawn

 

Sunbeam♥

   Namn:Sunbeam

Kallas:Sunny

Ålder:7

Kön:Sto

E:Sunshade

U:Snowwhite

Färg:Palomino

Tecken:Bläs & 4 strumpor

Ras:Arabiskt fullblod

Inriktning:Dressyr & lite hopp

Ägare:Nora Highdawn


Skapa flashcards