SSO - Nora Highdawn :D

Alla inlägg under juni 2013

Av Nora Highdawn - 23 juni 2013 14:10

Hej! Ville bara lägga in en bild på Ash!

 

I love u sweetheart! :) ♥


Byee!  

Av Nora Highdawn - 16 juni 2013 22:23

Hej, en liten hälsning till finaste Nora <3

Redigerade en liten bild till dig, hoppas du ser c:


 

Love u <3


Ciao!

Av Nora Highdawn - 13 juni 2013 11:14

Hej! Som ni kanske har fattat har jag tagit bloggpaus under sommarlovet! :) Som ni vet har Sel tagit bloggpaus oxå :) Men vi,iallafall jag kommer komma tbx efter sommaren! Kke slänger in något lite inlägg ibland ;D


För ett tag sedan upptäckte jag att Bella var lite ledsen och deppig,hon åt inget och ville inte röra på sig.....Jag blev jätte orolig och ringde veterinären....Men det var inget fel på Bella.....Så jag ringde till Annelie (hennes förra ägare) och hon sa att hon kanske hade hemlängtan!Det var säkert det!Så jag frågade om hon skulle kunna ta tillbaka henne och hennes kompis Frosty.


Så nu bor Frostmagic och Darkblood i valedale ♥ I miss you Frosty and Bella! ♥

Här kommer lite minnes bilder ♥


       


Vi ses i framtiden! :) :'( ♥



Plus så har jag bytt lite smeknamn på mina fyra horses :) Igår,alltså i onsdags,köpte jag en friser! ♥♥♥


Angeltear-Ali ♥


Wintershadow-Wille ☻


Sunbeam-Sunny ☺


Ashbeauty-Ash ♥


Här kommer några bilder på Ash!  Förresten jag är Life time starrider! :DDD


     

Finis :) I love u! ♥


Namn:Ashbeauty

Smeknamn:Ash

Ålder:4,snart 5

Kön:Hingst

Ras:Friserhäst

Färg:Rapp

Tecken:-


Namn:Sunbeam

Smeknamn:Sunny

Ålder:7

Kön:Sto

Ras:Morganhäst

Färg:Isabell

Tecken:Fyra vita halvstrumpor,lite vitt i ansiktet





Namn:Wintershadow


Smeknamn:Wille


Ålder:3


Kön:Valack


Ras:Dansktvarmblod


Färg:Brun


Tecken:Vit haka,stjärn & Vita halvstrumpor



Namn:Angeltear

Smeknamn:Ali

Ålder:10

Kön:Sto

Ras:Jorvikiskt varmblod

Färg:Brun skäck

Tecken:Rosa mule


See yaah!


//Nora Highdawn och Ash,Ali,Sunny & Wille♥


  <33



Presentation


Hejsan!:)
Mitt namn är Nora Highdawn.Och jag bloggar om Starstableonline.Just nu har jag 9 hästar. Läs bloggen för mer info om dem och mig :D Ciao^^

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Angeltear♥

  Namn:Angeltear

Kallas:Alice eller Ali

Ålder:12 år

Kön:Sto

U:Agnes

E:Thunderblood

Ras:Jorvikiskt varmblod

Färg:Brunskäck

Tecken:-

Inriktning:Allround

Ägare:Nora Highdawn

Airrider♥

  Namn:Airrider

Kallas:Air

Kön:Valack

Ålder:8 år

E:Enzo

U:April

Ras:Danskt varmblod

Färg:Brun

Tecken:Stjärn &Strumpor

Inriktning:Hoppning & Terrängritt

Ägare:Nora Highdawn

Northdale♥

  Namn:Northdale

Kallas:Nallen

Kön:Hingst

Ålder:10

U:Starrocket

E:Northwind

Ras:Friser

Färg:Svart

Tecken:-

Inriktning:Dressyr och hoppning

Ägare:Nora Highdawn

Northborn♥

    Namn:Northborn

Kallas:Nova

Kön:Sto

Ålder:9

E:Northwind

U:Starrocket

Ras:Andalusier

Färg:Brun

Tecken:Stjärn & Strumpor

Inriktning:Fälltävlan

Ägare:Nora Highdawn

Nightshadow♥

    Namn:Nightshadow

Kallas:Nels eller Nelson

Kön:Valack

Ålder:7

U:Lovely Dream

E:Dayshadow

Ras:Oldenburgare

Färg:Svart (Rapp)

Tecken:Bläs & Strumpor

Inriktning:Hoppning & Terräng

Ägare:Nora Highdawn

Snowkiss♥

      Namn:Snowkiss

Kallas:Wera

Kön:Sto

Ålder:9

U:Okänd

E:Okänd

Färg:Cremello (I think so)

Tecken:-

Inriktning:Allround

Ägare:Sunfield farmen

Medryttare:Nora Highdawn

 

Iceprincess♥

  Namn:Iceprincess

Kallas:Isa elr Issa

Ålder:6

Kön:Sto

E:Wonderland's Happiness

U:Snowdream

Ras:Jorvikisk ponny

Färg:Skimmel

Tecken:-

Inriktning:Ponnyhopp & Trick

Ägare:Nora Highdawn

Snowbelle♥

    Namn:Snowbelle

Kallas:Bella,Belle elr Snowy

Kön:Sto

Ålder:8

E:Sunshade

U:Snowwhite

Ras:Arabiskt fullblod

Färg:Skimmel

Tecken:-

Inriktning:Dressyr & Terräng

Ägare:Nora Highdawn

 

Sunbeam♥

   Namn:Sunbeam

Kallas:Sunny

Ålder:7

Kön:Sto

E:Sunshade

U:Snowwhite

Färg:Palomino

Tecken:Bläs & 4 strumpor

Ras:Arabiskt fullblod

Inriktning:Dressyr & lite hopp

Ägare:Nora Highdawn


Ovido - Quiz & Flashcards