SSO - Nora Highdawn :D

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Alice?! Var är du? O.o

Av Nora Highdawn - 28 mars 2013 15:49

Nora

-Alice!

-Var är du?!   

-Konstig...Hon gick ju i hage 5....

-Har ni sett Alice?

-Nej säger ni,okej...

-Då får jag leta vidare...


Alice

-Hahaha!

-Så förvånad hon kommer att bli!

-Hoppas hon inte blev orolig...

-Jaja,nu tänker jag njuta av friheten lite...


     

Nora

-Snyft!

-Var är hon!?

-Snälla Alice kom hem nu!

-Snyft!





Alice

-Jag tror att jag ska trava hem till Nora nu!

-Om jag tänker efter så saknar jag henne! ♥






Alice travar hem till Nora






 





















 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Highdawn - 9 mars 2014 12:37

Ja....Tänkte bara säga lite snabbt att jag har slutat....med Starstable Online... :(   Känns lite trååk...Men jag tröttnat efter vad ska vi säga ett och ett halvt år... ♥   Tack för denna tiden...Bjuder på lite fina bilder :) Plus så h...

Av Nora Highdawn - 1 mars 2014 15:51

Ingen bloggning på drygt en vecka,ses :*    

Av Nora Highdawn - 23 februari 2014 14:56


Hei,igen! Tänkte bara säga att det inte blir någon bloggning på skoldagar för att jag inte hinner och inte vill eftersom jag vill koncentrera mig på skolan. Men hade så bra så ses vi snart;) Saknar Turkiet :( <3Pst!Bloggar via mobil :P ...

Av Nora Highdawn - 23 februari 2014 13:03

Okej,hej! :)   Dags för fakta om Sunny då :)   Blir också 1 bild på Snowy med min kompis som rider ;)   Namn:Sunbeam Kallas:Sunny Ålder:7 Kön:Sto E:Sunshade U:Snowwhite Ras:Arabiskt fullblod Färg:Palomino Tecken:Bläs & 4 s...

Av Nora Highdawn - 22 februari 2014 15:37


     

Presentation


Hejsan!:)
Mitt namn är Nora Highdawn.Och jag bloggar om Starstableonline.Just nu har jag 9 hästar. Läs bloggen för mer info om dem och mig :D Ciao^^

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Angeltear♥

  Namn:Angeltear

Kallas:Alice eller Ali

Ålder:12 år

Kön:Sto

U:Agnes

E:Thunderblood

Ras:Jorvikiskt varmblod

Färg:Brunskäck

Tecken:-

Inriktning:Allround

Ägare:Nora Highdawn

Airrider♥

  Namn:Airrider

Kallas:Air

Kön:Valack

Ålder:8 år

E:Enzo

U:April

Ras:Danskt varmblod

Färg:Brun

Tecken:Stjärn &Strumpor

Inriktning:Hoppning & Terrängritt

Ägare:Nora Highdawn

Northdale♥

  Namn:Northdale

Kallas:Nallen

Kön:Hingst

Ålder:10

U:Starrocket

E:Northwind

Ras:Friser

Färg:Svart

Tecken:-

Inriktning:Dressyr och hoppning

Ägare:Nora Highdawn

Northborn♥

    Namn:Northborn

Kallas:Nova

Kön:Sto

Ålder:9

E:Northwind

U:Starrocket

Ras:Andalusier

Färg:Brun

Tecken:Stjärn & Strumpor

Inriktning:Fälltävlan

Ägare:Nora Highdawn

Nightshadow♥

    Namn:Nightshadow

Kallas:Nels eller Nelson

Kön:Valack

Ålder:7

U:Lovely Dream

E:Dayshadow

Ras:Oldenburgare

Färg:Svart (Rapp)

Tecken:Bläs & Strumpor

Inriktning:Hoppning & Terräng

Ägare:Nora Highdawn

Snowkiss♥

      Namn:Snowkiss

Kallas:Wera

Kön:Sto

Ålder:9

U:Okänd

E:Okänd

Färg:Cremello (I think so)

Tecken:-

Inriktning:Allround

Ägare:Sunfield farmen

Medryttare:Nora Highdawn

 

Iceprincess♥

  Namn:Iceprincess

Kallas:Isa elr Issa

Ålder:6

Kön:Sto

E:Wonderland's Happiness

U:Snowdream

Ras:Jorvikisk ponny

Färg:Skimmel

Tecken:-

Inriktning:Ponnyhopp & Trick

Ägare:Nora Highdawn

Snowbelle♥

    Namn:Snowbelle

Kallas:Bella,Belle elr Snowy

Kön:Sto

Ålder:8

E:Sunshade

U:Snowwhite

Ras:Arabiskt fullblod

Färg:Skimmel

Tecken:-

Inriktning:Dressyr & Terräng

Ägare:Nora Highdawn

 

Sunbeam♥

   Namn:Sunbeam

Kallas:Sunny

Ålder:7

Kön:Sto

E:Sunshade

U:Snowwhite

Färg:Palomino

Tecken:Bläs & 4 strumpor

Ras:Arabiskt fullblod

Inriktning:Dressyr & lite hopp

Ägare:Nora Highdawn


Skapa flashcards